دسته های بلاگ

نوشته های تازه

انواع مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری

اگر در حال راه اندازی یک مجموعه اداری هستید و میخواهید کارتان را شروع کنید، باید بگویم در سبکی که برای چیدمان محیطتان انتخاب می کنید نهایت دقت را داشته باشید. سبک انتخابی شما میتواند باعث کسلی و یا اشتیاق کارمندان برای ادامه کار باشد. از وسایل مورد نیاز و مهم که در محیط های اداری بسیار کاربرد دارد، مبلمان اداری و میز کارمندی می باشد. برای تهیه آن، ابتدا باید بگوییم که حتما سبک انتخابی خود را مشخص کرده و سپس طبق همان به انتخاب وسایل و اشیاء موردنظرتان بپردازید. شما با دیدن طرح های متفاوت انواع مبلمان اداری میتوانید مبلمانی که برای محیط شما مناسب است گزینش کنید.

 

مبلمان اداری چیست؟

مبلمان اداری در واقع جزو وسایلی می باشد که باعث کامل شدن محیط اداری می شود. تنها نکته ای که قابل اهمیت می باشد این است که شما حتما باید نوع سبک مشخصی برای چیدمان انتخاب نمایید. سعی کنید به هیچ عنوان سبک ها را باهم تلفیق نکنید و تنها از یک سبک کلاسیک، مدرن و یا نئوکلاسیک برای چیدمان استفاده نمایید. مبلمانی که در سالن انتظار چیده می شود معمولا از سایر مبلمانی که در اتاق ها و مکان های دیگر است متمایز می باشد.

 

مبلمان اداری چیست؟

بیشتر بخوانید: ابعاد استاندارد مبلمان اداری

 

اجزای مبلمان اداری شامل چه مواردی می باشد؟

در واقع میتوان گفت تمام اجزایی که یک کارمند در محیط کاری به آن نیاز پیدا می کند شامل مبلمان اداری می باشد. از اجزای مبلمان اداری میتوان به کمد بایگانی، صندلی کارمندی، قفسه برای چیدمان پوشه ها، فایلینگ، صندلی کارمندی، کتابخانه و… اشاره کرد.

 

ویژگی های مبلمان اداری

  1. نوع مبلمان اداری که شما برای محیطتان انتخاب می کنید، نمایان سبکی است که انتخاب کرده اید.
  2. مبلمان اداری مناسب و استاندارد، راندمان و کارکرد افراد یک مجموعه را افزایش می دهد.
  3.  اگر از مبلمان اداری استاندارد استفاده شود، سلامت فیزیکی کارمندان یک مجموعه حفظ می شود.
  4. مبلمان اداری درجه یک مبلمانی است که باعث کمترین آسیب و کمترین حس ناراحتی  در بدن افراد می شود.

 

ویژگی های مبلمان اداری

بیشتر بخوانید: ابعاد میز مدیریت و کنفرانس

 

انواع مبلمان اداری

  1. مبلمان اداری استیل

    جنس پارچه در این نوع مبلمان متفاوت است و بسته به خواسته مشتری میتواند از جنس چرم یا پارچه باشد. در واقع استفاده از این نوع مبلمان در فضای کاری باعث خاص شدن و بالا بردن اعتبار محیط می شود.

  2. مبلمان اداری راحتی

    این سبک مبلمان برای فضاهایی که کمتر پیش می آید مهمان در آن حضور پیدا کند و فقط شامل اشخاصی می شود که در شرکت حضور دارند کارایی دارد. این سبک مبلمان به دلیل استفاده زیاد، دارای نشیمنگاه راحتی می باشد.

  3. مبلمان اداری مدرن

    برای انتخاب این سبک توجه کنید که، با دیگر وسایل فضا هماهنگی داشته باشد تا باعث دلپذیر شدن محیط برای افراد مجموعه شود.

  4. مبلمان اداری کلاسیک

    افرادی که مایل به انتخاب سبک های مدرن نمی باشند و بیشتر سبک های سنتی را دوست دارند، انتخاب گونه کلاسیک برای آنان مناسب می باشد. تلفیق سبک مدرن و کلاسیک میتواند سبک نئوکلاسیک را به وجود بیاورد. معمولا سبک های کلاسیک به دلیل این که در آن از چوب بیشتری استفاده می شود دارای قیمت بالاتری می باشد.

  5. مبلمان اداری چوبی

    در این سبک مبلمان اداری از چوب های طبیعی و همچنین روکش چوب استفاده می شود که شما متناسب با سلیقه خود میتوانید به دیزاین و طراحی مبل مدنظرتان بپردازید.

  6. مبلمان اداری چوبی

    در این سبک مبلمان اداری از چوب های طبیعی و همچنین روکش چوب استفاده می شود که شما متناسب با سلیقه خود میتوانید به دیزاین و طراحی مبل مدنظرتان بپردازیم.

 

چگونه مبلمان اداری مناسب انتخاب کنیم؟

ابتدا نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد، راحتی و اورگونومی بودن مبلمان اداری در یک مجموعه می باشد. افرادی که بر روی مبلمان اداری مینشینند باید احساس راحتی کرده و نیمی از خستگی آنان با نشستن بر روی مبلمان اداری برطرف شود. شما باید وسایلی را در قالب مبلمان اداری تهیه کنید که در مجموعه شما کارایی مثبت داشته باشد.

 

چگونه مبلمان اداری مناسب انتخاب کنیم؟

بیشتر بخوانید: ست کردن میز و صندلی اداری

نتیجه گیری

اگر شما قصد تعویض و یا خرید مبلمان اداری مناسب برای مجموعه کاری خود دارید باید بگوییم که اگر میخواهید برای گرفتن تصمیمی درست اقدام کنید، حتما باید مطالعه ای در رابطه با انواع مبلمان اداری داشته باشید. شما با دیدن تمام تنوع مبلمان اداری میتوانید با درنظر گرفتن سبک محیطتان بهترین ها را برگزینید.

 

خدمات ساخت و ارائه انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری درجه یک در طرح ها و مدل های مختلف را در کوتاه ترین زمان ممکن از مجموعه صندلی کده بخواهید. همکاران حرف ای و کارشناسان متبحر مجموعه صندلی کده، با توجه به خواست شما بهترین ها را با در نظر گرفتن مساحت و سبک چیدمان محیطتان معرفی کرده و بعد از بسته شدن قرارداد، در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه را به شما تحویل خواهند داد. همکاران ما در مجموعه صندلی کده، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. همچنین میتوانید در سایت انواع صندلی رستورانی را ببینید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *