۱. پرداخت از طریق درگاه اینترنتی: 

در حال حاضر یکی از بهترین و آسان ترین روشهای پرداخت هزینه خرید های اینترنتی در دنیا ، پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانک‌ها می‌باشد. به همین منظور سایت صندلی کده برای رفاه حال و تسهیل در امر خرید و پرداخت تمامی کاربران خود، اقدام به اخذ درگاه پرداخت الکترونیک بانک ملی را نموده است.

لذا تمامی کاربران با در اختیار داشتن یکی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب از جمله بانک ملت، ملی، صادرات، پارسیان، پاسارگاد، شهر، سامان، سرمایه، اقتصاد نوین، کشاورزی، سینا، کارآفرین، قوامین، آینده، دی، مسکن و … و داشتن رمز دوم اینترنتی کارت خود می توانند وجه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

۲. پرداخت در محل ( به صورت پیش پرداخت و تسویه در محل ) :

صندلی کده در راستای اطمینان مشتریان گرامی امکان پرداخت در محل ، به صورت پیش پرداخت را برای شهر تهران در نظر گرفته است

برای استفاده از این روش پرداخت ابتدا سفارش خود را با روش پرداخت وجه از طریق لینک ذیل ثبت نهایی سفارش نموده 

و از مبلغ کل سفارش خود حداقل ۵۰% را از این طریق واریز نمایید و مراتب و فیش پرداخت را به فروشگاه اطلاع دهید 

و ۵۰% باقی مانده را بعد از تحویل کالای مورد نظر میتوانید تسویه نمایید 

https://zarinp.al/sandalikade

۳. پرداخت کارت به کارت:

آن دسته از کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی سفارش خود را ندارند می توانند با استفاده از دستگاه های خودپرداز (ATM)، کارت به کارت اینترنتی و یا موبایل بانک هزینه سفارش خود را کارت به کارت نمایند.

 نکات مهم و قابل توجه

۱. با پرداخت به روش درگاه اینترنتی، تمامی مشخصات سفارش و وجه پرداختی در سیستم مشتریان صندلی کده ثبت گردیده و  به منزله قطعی شدن سفارش شما می باشد و سریعاً مورد بررسی و بر طبق روال کاری ارسال سفارشات فروشگاه، ارسال می‌شود.

۲. کاربرانی که از روش کارت به کارت و یا واریز به حساب وجه سفارش خود را پرداخت می کنند، باید بعد از پرداخت، اطلاعات فیش پرداختی خود را از طریق لینک پیگیری سفارش در بالای سایت، ارسال کنند و بعد از تایید شدن پرداخت توسط فروشگاه، سفارش مورد پردازش و ارسال قرار می‌گیرد.

۳. در روش‌های پرداخت کارت به کارت و  واریز به حساب، سفارش بعد از تایید پرداخت و تسویه حساب، توسط فروشگاه، مورد پردازش و ارسال قرار می‌گیرد.