پرسش های متداول

آیا امکان خرید به صورت عمده وجود دارد؟

در حال حاضر امکان خرید به صورت عمده (بهره مندی از تخفیف) فقط به صورت تلفنی وجود دارد.البته شما میتوانید به هرتعدادی که قصد دارید از فروشگاه خرید کنید اما تغییر در قیمت محصول داده نخواهد شد.

چگونه میتوانم به صندلی کده اعتماد کنم؟

سابقه چندین ساله صندلی کده

فروشگاه اینترنتی صندلی کده از سال ۱۳۸۹ تحت عنوان مبلمان اداری پویاتکنیک فعالیت خود را در زمینه بررسی ،مشاوره و فروش مبلمان اداری و دفتری آغاز کرده است.

نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

علاوه بر این فروشگاه اینترنتی صندلی کده دارنده نماد اعتماد دیجیتال است که از سازمان صنعت ، معدن و تجارت به کسب و کارهای اینترنتی دارنده شرایط داده میشود. ( لوگو و اطلاعات در این مورد در پایین وب سایت قرار داده شده است)

نظرات و تجربه خرید مشتریان ما

امروزه با فعالیت در شبکه های اجتماعی براحتی میتواند راجع به یک محصول ، برند و حتی کم و کیف فعالیت های یک شرکت و فروشگاه اینترنتی اطلاعات بسیاری به دست آورد. فروشگاه اینترنتی صندلی کده نیز از این قاعده مستثنی نیست ، ما با فعال بودن در شبکه های مختلف اجتماعی سعی در معرفی خدمات و محصولات خود داشته ایم ، از این رو کاربران نیز تجربه خرید خود را در صفحه ما در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند. به صفحه اینستاگرام ما سر بزنید و نظرات دیگر کاربران را در مورد محصولات و خدمات ما جویا شوید ، علاوه بر این میتوانید از تخفیف ها ، جشنواره ها و … صندلی کده باخبر شوید.

تماس با مشاورین و بخش خدمات مشتریان

اگر همچنان برای خرید از صندلی کده تردید دارید با ما تماس بگیرید. شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۶۱۰۴۵ پیامک: ۱۰۰۰۰۰۰ آدرس ایمیل : info@sandalikade.ir امیدوارم تجربه خوبی از خرید از فروشگاه اینترنتی صندلی کده داشته باشید : )

چگونه میتوانم از صندلی کده محصولی را سفارش دهم؟

برای سفارش محصولات فروشگاه به چند طریق میتوان عمل کرد: سفارش از طریق خرید اینترنتی، سفارش از طریق تماس تلفنی (شماره تماس :۰۲۱۶۶۷۱۲۱۹۷)، سفارش از طریق واتس اپ (شماره خط: ۰۹۱۹۸۵۶۶۴۵۵).

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد

آیا می توانم کالا را درب شرکت (صندلی کده) تحویل بگیرم؟

خیر، به دلیل آنکه محل دفتر شرکت و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.

آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟

بله امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت و فقط از طریق تماس تلفنی میسر می باشد.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۶۱۰۴۵

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، افرادی که هر دلیلی دسترسی به اینترنت نداشته یا ثبت سفارش بصورت اینترنتی برای آنها سخت می باشد، می توانند بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایند اما  به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش توضیه می گردد مشتریان محترم ‏سفارشات خود را بصورت اینترنتی شخصاً ثبت نمایند.

نحوه ارسال سفارشات به چه صورت هایی انجام می گیرند؟

۱. ارسال توسط پیک :

ارسال اکسپرس صندلی کده ویژه شهر تهران و حومه آن می باشد که به منظور خدمات هرچه بیشتر به مشتریان گرامی امکان ارسال نیرو جهت حمل طبقات و نصب کالا در صورت درخواست مشتری وجود دارد .

۲. ارسال توسط باربری :

یکی از روشهای ارسال کالا های حجیم و سنگین و همچنین کم هزینه تر نسبت به تیپاکس ، روش باربری می باشد که با این روش تقریبا تمام شهر های کشور تحت پوشش ارسال کالا قرار می گیرد.

روش کار باربری :

۱. ارسال سفارش شما از صندلی کده به انبار باربری در تهران

۲. ارسال سفارش از باربری تهران به دفتر باربری در شهرستان مقصد

۳. تماس با مشتری مبنی بر تحویل سفارش در محل باربری شهر مقصد و یا توافق برای ارسال به درب منزل ، محل کار مشتری و پرداخت هزینه ارسال.

لیست شهرهای قابل ارسال با باربری به شرح زیر است:

آبادان – آبدانان – آبیک – آباده – آزادشهر – آستارا – آستانه (اراک) – آستانه اشرفیه – آشخانه ( بجنورد) – آقاجاری – آق قلا – آمل – ابهر – ابرکوه – اراک – اردکان – اردبیل – ازنا  – ارسنجان – اسالم – اسدآباد – الیگودرز – اندیمشک –  املش – اهرم – اهواز – ارومیه – امیدیه –  ادیمی (زابل) – اسلام‌آباد غرب – اسفراین – اشنویه – اصفهان و حومه – اقلید – ایرانشهر – ایذه – ایلام – ایوان‌غرب – بابلسر – بابل – باغملک – بانه – برازجان – بروجرد – بروجن – بجنورد – بم – بناب – بندر امام‌خمینی (سربندر) – بندر انزلی – بندرترکمن – بندرعباس – بوانات (سوریان) – بوشهر – بوکان – بهشهر – بیرجند – بیجار – بهبهان – پاسارگاد – پاوه – پره‌سر – پلدختر – پیرانشهر – تاکستان – تالش  – تربت حیدریه – تبریز – تنکابن  – تویسرکان – حمیدیه – جغتای – جلفا – جم – جوانرود – جوین – جویبار – جهرم – جیرفت – چابهار‌‌‌ – چالدران – چالوس – خاش – خرم آباد – خرم بید(دهبید) – خرمدره – خدابنده (قیدار) – خرمشهر – خمین – خمینی شهر – خنداب (اراک) – خوانسار – خورموج – خوی – داراب – دامغان – دزفول – دشت مرغاب – دورود – دلیجان  – دهدشت – دره شهر – دیواندره – رامسر  – رامشیر – رامهرمز – رشت – رفسنجان –  روانسر – رودسر – رومشکان – زابل و زهک – زاهدان – زنجان – ساری – ساوه – سبزوار – سراب – سراوان  – سرپل ذهاب – سردشت – سروستان – سعادت شهر – سقز – سلطانیه – سلماس – سمنان – سنقرکلیایی – سنندج – سوسنگرد – سیرجان – سیوند – شادگان  – شازند – شاهرود – شاهین شهر – شوش  – شوشتر – شهرضا – شهرکرد – شیراز – شیروان – صائین قلعه – صحنه – صفاشهر/سروستان – صومعه سرا – عسلویه – (منطقه ویژه انرژی پارس) – علی‌آباد کتول – فامنین – فسا – فرمهین (اراک) – فریدونکنار – فلاورجان – فولادشهر و ذوب آهن –  فومن – قادرآباد (سعادت شهر) – قائم شهر – قائن – قشم – قروه – قزوین – قصرشیرین – قم – قوچان – کازرون – کاشان – کاشمر – کامیاران – کرج – کردکوی – کرمان  – کرمانشاه – کلاچای – کمیجان (اراک) – کنگاور – کنگان – کهنوج – کوهدشت – کیش – گالیکش – گچساران – گرگان – گلپایگان – گناباد  – گنبدکاووس – گیلان غرب – لار – لالجین – لاهیجان  – لردگان – لنگرود – لوشان – لیسار – ماکو –  ماهشهر – مبارکه – محلات – محمودآباد – مراغه – مرند – مرودشت – مریوان – مسجد سلیمان – مشهد – ملایر – ملکان – منجیل – مهاباد – مهاجران (اراک) – مهران – میاندوآب – میانکوه – میانه – میبد – مینودشت  – میلاجرد (اراک) – نجف آباد – نراق – نظرآباد – نقاب – نقده – نکا – نوشهر – نور – نورآباد لرستان – نهاوند – نهبندان – نیشابور – هادی شهر – هامون – هرسین – هشت‌پر – هشتگرد – هفتکل – همدان – هندیجان – هویزه – هیرمند – هیدج – یاسوج – یزد

۳. ارسال توسط تیپاکس :

تیپاکس قابلیت ارسال سفارشات شهر تهران و تمامی مراکز استانها را دارا می باشد. و از مزیت های تیپاکس تحویل سفارش درب منزل و یا محل کار مشتری می باشد و لیکن هزینه ارسال با تیپاکس اندکی بیشتر از باربری می باشد.

نکته: تحویل سفارش های که در محدوده بافت شهری دارای نمایندگی تیپاکس باشد درب منزل و یا محل کار می باشد و در صورتی که خارج از بافت شهر باشد تحویل در محل دفتر تیپاکس میباشد اما امکان توافق برای حمل تا محل مشتری و تقبل هزینه جدا گانه وجود دارد.

لیست شهرهای دارای نمایندگی تیپاکس:

آبادان – آستارا – آمل – ابهر و خرمدره – اردکان – اسدآباد – اسلام آباد – اراک – اردبیل – ارومیه – اصفهان – انزلی – اهواز – ایلام – بابل – بابلسر – بجنورد – بروجرد- بناب – بندر عباس – بوشهر – بوکان – بهشهر – بیرجند – تاکستان – تالش – تبریز – تربت حیدریه – تنکابن – جاجرود – جهرم – جیرفت – چالوس – خرم آباد – خرمشهر – خمینی‌شهر   -دامغان – دزفول – دورود – رامسر – رباط کریم – رشت – رفسنجان – رودسر – رودبار – زاهدان – زرند- زنجان – زرین‌شهر اصفهان (با محدوده توزیع لنجان، فولادشهر و زرین‌شهر) – ساری – ساوه –  سبزوار – سمنان – سناباد – سنندج – سیرجان – شاهرود – شاهین شهر – شوشتر – شهر ری – شهرضا – شهرکرد – شهرک صنعتی طوس – شهر صنعتی البرز –  شهریار – شیراز – شیروان – صومعه سرا – علی آباد – فسا – فولادشهر – فومن – قائمشهر – قروه – قزوین – قم – قوچان –  کازرون – کاشان – کرج – کرمان – کرمانشاه – کیش – گرگان – گناباد – گنبد – لاهیجان – لار – لنگرود – مراغه – مرودشت – مشهد – ملایر – مهاباد – میاندوآب – میبد – نجف آباد – نکا – نهاوند – نیشابور – ورامین – همدان  – یاسوج – یزد.


هزینه ارسال :

۱. محصولات شرکت تشک رویال : ارسال فاکتور های ۸۰۰ هزار تومان و بالاتر در تهران و حومه رایگان .

 ارسال فاکتور های ۸۰۰ هزار تومان و بالاتر برای تمامی شهرستان ها از صندلی کده تا دفتر باربری در تهران رایگان و هزینه باربری تا شهر مقصد بر عهده مشتری می باشد .

۲. محصولات شرکت های آفو، راحتیران : ارسال محصولات در تهران و همچنین به تمام نقاط کشور رایگان .

۳. محصولات شرکت های جلیس ، نیلپر ، نظری : بر عهده مشتری می باشد .

– تبصره : در صورتی مبلغ کل فاکتور بیش از سه میلیون تومان باشد هزینه ارسال محصولات شرکت های نامبرده رایگان می باشد .

۴. محصولات شرکتهای جهانتاب و آرتمن : در قسمت مشخصات محصول ، هر یک از محصولات ذکر شده.

– تبصره : در مورد کالاهایی که در صفحه اطلاعات محصول در بخش ” هزینه حمل و نقل ” هزینه ارسال کالا رایگان درج شده است ، مبنا هزینه محسوب می شود .

توجه : در صورتی که سفارشات از چند شرکت مختلف باشد می توانید در صورت تمایل برای اطلاع از هزینه ارسال با واحد فروش تماس حاصل فرمایید .

_ هزینه ارسال سفارشات بر اساس نوع و حجم کالا ، و مسافت تا مقصد محاسبه شده و می تواند برای هر سفارش متغیر باشد .

توجه : سفارشاتی که شامل حمل رایگان نمی شود و دارای هزینه است می توانید برای اطلاع با یکی از راهای ارتباطی فروشگاه تماس گرفته و از هزینه ارسال آن مطلع شوید .

زمان ارسال :

۱.زمان تحویل کالاها بر اساس نوع محصول و یا شرکت تولید کننده متفاوت می باشد لذا تاریخ تحویل هر شرکت به شرح زیرمی باشد .  توجه : روز دقیق تحویل سفارش به مشتری اطلاع رسانی می شود

– محصولات شرکت های نیلپر ، جلیس : تحویل ۳ الی ۹ روز کاری

– تبصره : در مواردی ، مدت زمان ارسال شرکت های نیلپر و جلیس ۱ الی ۳ روز می باشد که در صفحه اطلاعات محصول در بخش ” مدت زمان ارسال ” قید شده است .

– محصولات شرکت جهانتاب : تحویل ۴ الی ۷ روز کاری

– محصولات شرکت آرتمن : تحویل ۱ الی ۴ روز کاری

– محصولات شرکت نظری : تحویل ۲ الی ۴ روز کاری

– تبصره : ما بقی کالاهایی که جز محصولات شرکت های قید شده نمی باشد ، مدت زمان ارسال کالا در صفحه اطلاعات کالا در بخش ” مدت زمان ارسال ” درج شده است .

۲. مجموعه کالاهایی که در یک سفارش می باشند و تاریخ تحویل آنها با هم مغایرت دارد و در یک روز نیست ،زمان ارسال آنها بر اساس آخرین و یا بیشترین زمان تحویل می باشد که تمامی سفارشات آماده و بصورت یکجا ارسال شود.

 تبصره : در صورتی که مشتری تمایل به دریافت سفارشات آماده خود طبق تاریخ تحویل آنها را داشته باشد ، این امکان وجود دارد که با همانگی فروشگاه سفارش خود را در دو مرحله دریافت کند و هزینه حمل به عهده خریدار می باشد .

۳. تاریخ تحویل های قید شده برای کالا ها بر اساس تحویل در شهر تهران تنظیم شده است و این تاریخ برای شهرستان ها بر اساس مقدار فاصله از تهران تا شهر مقصد به ترتیب ( شهرهای نزدیک ۱ روز – شهرهای دور ۲ روز – شهرهای خیلی دور ۳ روز کاری) افزوده می شود . به عنوان مثال تاریخ ( ۱ الی ۳ روز کاری ) برای شهر بندر عباس (شهر خیلی دور) می شود (۱ الی ۶ روز کاری ) .

خدمات تحویل کالا :

۱. به طور کلی تحویل سفارش جلوی درب اصلی ساختمان می باشد ، و حمل به طبقات (داخل محل کار و یا منزل ) به عهده خریدار بوده . اما به منظور رفاه حال مشتریان گرامی در صورت تمایل امکان ارسال نیرو جهت حمل کالا به داخل  واحد شما وجود دارد.که برای این منظور باید قبل از ارسال سفارش با فروشگاه هماهنگ شود و هزینه آن طبق تعرفه باربری در زمان تحویل اخذ می گردد . ( این امکان ویژه شهر تهران می باشد )

۲. به دلیل مهیا نبودن شرایط و مقرون به صرفه نبودن امکان فرستادن نیرو برای حمل طبقات و یا نصاب برای شهرستان ها وجود ندارد و این امر به عهده خریدار می باشد .

روش های تسویه حساب و پرداخت وجه محصولات به چه شکل است؟

۱. پرداخت از طریق درگاه اینترنتی:

در حال حاضر یکی از بهترین و آسان ترین روشهای پرداخت هزینه خرید های اینترنتی در دنیا ، پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانک‌ها می‌باشد. به همین منظور سایت صندلی کده برای رفاه حال و تسهیل در امر خرید و پرداخت تمامی کاربران خود، اقدام به اخذ درگاه پرداخت الکترونیک بانک ملی را نموده است.

لذا تمامی کاربران با در اختیار داشتن یکی از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب از جمله بانک ملت، ملی، صادرات، پارسیان، پاسارگاد، شهر، سامان، سرمایه، اقتصاد نوین، کشاورزی، سینا، کارآفرین، قوامین، آینده، دی، مسکن و … و داشتن رمز دوم اینترنتی کارت خود می توانند وجه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

۲. پرداخت در محل ( به صورت پیش پرداخت و تسویه در محل ) :

صندلی کده در راستای اطمینان مشتریان گرامی امکان پرداخت در محل ، به صورت پیش پرداخت را برای شهر تهران در نظر گرفته است

برای استفاده از این روش پرداخت ابتدا سفارش خود را با روش پرداخت کارت به کارت ثبت نهایی سفارش نموده

و از مبلغ کل سفارش خود ۴۰% را به شماره کارت های شرکت واریز نمایید و مراتب و فیش پرداخت را به فروشگاه اطلاع دهید

و ۶۰% باقی مانده را بعد از تحویل کالای مورد نظر میتوانید تسویه نمایید

۳. پرداخت کارت به کارت:

آن دسته از کاربرانی که امکان پرداخت اینترنتی سفارش خود را ندارند می توانند با استفاده از دستگاه های خودپرداز (ATM)، کارت به کارت اینترنتی و یا موبایل بانک هزینه سفارش خود را کارت به کارت نمایند.

نکات مهم و قابل توجه

۱. با پرداخت به روش درگاه اینترنتی، تمامی مشخصات سفارش و وجه پرداختی در سیستم مشتریان صندلی کده ثبت گردیده و  به منزله قطعی شدن سفارش شما می باشد و سریعاً مورد بررسی و بر طبق روال کاری ارسال سفارشات فروشگاه، ارسال می‌شود.

۲. کاربرانی که از روش کارت به کارت و یا واریز به حساب وجه سفارش خود را پرداخت می کنند، باید بعد از پرداخت، اطلاعات فیش پرداختی خود را از طریق لینک پیگیری سفارش در بالای سایت، ارسال کنند و بعد از تایید شدن پرداخت توسط فروشگاه، سفارش مورد پردازش و ارسال قرار می‌گیرد.

۳. در روش‌های پرداخت کارت به کارت و  واریز به حساب، سفارش بعد از تایید پرداخت و تسویه حساب، توسط فروشگاه، مورد پردازش و ارسال قرار می‌گیرد.

شماره حساب فروشگاه صندلی کده

شماره حساب: ۰۱۱۳۶۹۱۵۸۸۰۰۱
 شماره کارت : ۹۶۵۴ – ۴۲۱۵ – ۹۹۷۴ – ۶۰۳۷
 نام بانک : ملی
 به نام : شرکت پویا مبل افرند