دسته های بلاگ

نوشته های تازه

انواع میز اداری

انواع میز اداری

قبل از ابیان هر چیز  تعریفی از  میز اداری رو بیان میکنیم میز اداری میزی است که در اداره جات استفاده میشود و برای اسایش و راحتی کارکنان به کار می رود. چوب استفاده شده در ساخت میز اداری بسیار مهم است اگر از جنس مرغوب استفاده نشود زود آسیب می بیند و از بین می رود . دراین مقاله انواع میز اداری را تعریف می کنیم . بهترین و مناسب ترین نوع چوب  ام دی اف است نوع دیگر لترون یا ملامینه نام دارد که همان نئوپان است که آسیب پذیر است، گاهی تولید کنندگان به تقلب به جای استفاده از ام دی اف از نئوپان استفاده میکنند و به عنوان ملامینه یا لترون می فروشند.

انواع میز اداری

1-میز مدیریتی

میزی به طول 180 تا 210 سانتی متر که دارای ال می باشد ابعاد ال 50*70 است که شامل سه کشو و جای کیس یا کمد است. میز مدیریت معمولا از جنس ام دی اف و یا شکیل تر از ان ام دی اف وکیوم است لازم به ذکر است که میزمدیریت نیاز به نصاب دارد.

 

 

انواع میز اداری

                                                                      در مورد صندلی رستورانی بیشتر بخوانید

2- میز معاونت

همانند میز مدیریت برای مدیران سازمان ها در بخش های مختلف استفاده میشود که از نظر ابعاد و شکل مثل میز مدیریت است.

3- میز کارشناسی

میز کارمندی از طول 140 شروع میشود بستگی به انتخاب مشتری تا طول 180 هم ساخته می شود که به آن میز کارشناسی می گویند و به دو نوع کشو متصل و ال دار تقسیم می شود. میز های ال دار دارای ال 50*70 می باشد ولی نیاز به نصب ندارد و ال کنار میز سمت چپ یا راست قرار میگیرد.

انواع میز اداری

4- میز اداری کم جا

میز هایی که برای محیط های با فضای محدود استفاده میشود که کنار دیوار یا ال قرار میگیرد.

5- میز کنفرانس

میز کنفرانس برای جلسات کنفرانس ادارات  استفاده میشود و معمولا شامل یک میز مدیریت و میز کنفرانس است که مدیر مجموعه در میز مدیریت و کارمندان دور میز کنفرانس قرار می گیرند.

میز کنفرانس اداری به سه مدل تقسیم میشود

– میز مستطیل شکل, میز قایقی شکل و میز یو شکل که برای تعداد 12 نفر به بالا استفاده میشود که میز ها به صورت یو کنار هم قرار میگیرند.

– ابعاد میز کنفرانس به تعداد افرادی که می خواهند دور میز بنشینند بستگی دارد.

– برای هر نفر حدود 70 سانتی متر باید در نظر گرفت  عرض میز کنفرانس حدودا 100 تا 120 سانتی متر است.

6- میز کامپیوتر

میز کامپیوتر میزی است که شامل کشو کمد و جای کیس و کیبورد است که معمولا در مدارس و یا منازل استفاده میشودو معمولا از  جنس ملامینه و ام دی اف است.

انواع میز اداری

7-میز کار گروهی

برای انجام کارهای گروهی در مدارس یا سازمان ها قرار میگیرد که میز ها در کنار هم قرار میگیرند و مثلا دو میز 4 نفره کنار هم باعث انجام کار گروهی بین 8 نفر از اعضای سازمان میشود. تحقیقات نشان داده انجام کار گروهی باعث ایجاد حس خوب و انجام بهینه کارها میشود و کارمندان را از انرژی منفی و افسردگی نجات میدهد .

8- میز پذیرش یا کانتر

میزی که در قسمت پذیرش ادارات استفاده میشود و گاهی ارتفاع بیشتری نسبت به سایر میز های اداری دیگر دارند که صندلی متناسب با آن با جک بلندتر استفاده میشود.

میز های کانتر عموما دارای حایل یا دیوایدر شیشه ای هستند مثل بانک ها و بین مشتری و کارمند فاصله مناسب ایجاد میشود میز کانتر معمولا دارای ال و کمد هم هستند عرض میز های کانتر کمی بیشتر از میز های کانتر است و حدود 30 سانت فضا بین کارمند و مشتری قرار میگیرد ارتفاع اکثر میزهای اداری 75 سانت است ولی میز های کانتر گاهی ارتفاع بلندتری دارند.

نتیجه گیری 

 مجموعه صندلی کده  با وجود مشاورین فعال در زمینه خرید انواع میزهای اداری با توجه به نیاز و فضای موردنظر  بهترین انتخاب را تجربه کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *