دسته های بلاگ

نوشته های تازه

کاربرد کتابخانه اداری

کاربرد کتابخانه اداری

به جز میز کارمندی یکی از انواع محصولاتی که در اداره جات و شرکت ها استفاده می شود کتابخانه اداری است .در این مقاله کاربرد کتابخانه اداری را بیان می کنیم .

کتابخانه اداری

کمدی است دارای طبقه بدون درب یا درب دار .یکی از ملزومات اداره جات است که به نحوی جزو دکوراسیون اداری محسوب می شود و کاربرد زیادی دارد.

 

 

 

 

 

کتابخانه اداری

موارد استفاده کتابخانه اداری

کمد کتابخانه به چندین مدل قابل استفاده است.

بعضی کاربران از آن برای نگهداری کتاب استفاده می کنند ولی بعضی کاربران از آن برای نگهداری زونکن و اسناد و مدارک استفاده می کنند

و به چند صورت قابل استفاده است نوع درب دار و بدون درب.

 

ابعاد کمد کتابخانه

کمد کتابخانه معمولا ارتفاع 195 تا 200 دارد  عرض آن به صورت استاندارد 90 و عمق آن 35 می باشد

و ابعاد آن قابل تغییر است

 

جنس کمد کتابخانه

کمد کتابخانه در جنس های مختلف قابل تولید است ولینوع مرغوب آن ام دی اف است

در جنس ملامینه ام دی اف وکیوم قابل تولید است

 

انتخاب دقیق کتابخانه اداری

مزایای عالی بهره مندی از کتابخانه اداری در ایجاد دکوراسیون منحصر به فرد و جذاب بر کسی پوشیده نیست .

این تجهیزات به گونه ای طراحی شده اند که در نگاه اول مخاطب را به خود جذب می کنند.

به همین خاطر با انتخاب هوشمندانه و دقیق این تجهیزات محیط اداری منظم مدرن و شیک می شود.

استفاده از شلف کمد کتابخانه محیط اداری را منحصر به فرد می کند.

 

 

 

انتخاب دقیق کتابخانه اداری

 

جهت خرید صندلی کنفرانسی متناسب با دکوراسیون خود روی لینک کلیک کنید .

 

محاسن کمد کتابخانه

از این محصول علاوه بر نگهد اری از اسناد و کتاب ها استفاده می شود.

به عنوان محصولی برای چیدن دکوراسیون مدرن و خاص استفاده می شود

 

متریال تولید کتابخانه اداری

با توجه به کاربرد این کتابخانه ها برای نگهداری فایل های اداری  و متریال مورد استفاده از اهمیت خاصی برخوردار است

کتابخانه های اداری از متریالی مثل شیشه ام دی اف چوب و فلز ساخته می شوند

کتابخانه ها به صورت ویترینی درب دار کوتاه بدون درب دکوراتیو و مرتفع تولید می شوند

کار تلفیق از چوب و فلز و شیشه دکور شما را شیک می کند

 

موارد مهم پی بردن به کیفیت بالای متریال

مقاومت بالای محصول نسبت به عواملی مثل نم رطوبت نور تحمل وزن و مقاومت در برابر حمل و نقل و جا به جایی است

متخصصین طراحی دکوراسیون برای چیدمان بهتر به ابعاد و طرح و رنگ پارتیشن اداری میز مدیریت کتابخانه و هم خوانی آن با یکدیگر توجه می کنند.

و از کتابخانه جهت نگهداری اسناد استفاده نمی کنند

بلکه از آن به عنوان وسیله ای جهت زیباتر شد ن دکوراسیون اداری استفاده می کنند

کتابخانه های مدیریت با کارمندان متفاوت است

در کتابخانه های مدیریت علاوه بر قرار دادن اسناد محلی برای قرار دادن گاو صندوق هم داخل کمد پایین کتابخانه نیز تعبیه می شود

ارتفاع عمق و عرض کتابخانه به دلخواه کاربر متغیر است

 

رنگ بندی کتابخانه اداری

کمد های کتابخانه با توجه به سلیقه کاربر قابل انتخاب است

البته رنگ آن تا حد زیادی بستگی به دکوراسیون دارد

اگر دکوراسیون محیط اداری شما مدرن است معمولا از رنگ های طوسی خاکستری و سفید استفاده می شود

این در صورتی است که دکوراسیون کلاسیک رنگ قهوه ای و کرمی دارد

بنابراین رنگ و سبک دکوراسون تاثیر به سزایی در جذب ارباب رجوع دارد

پس بهتر است در انتخاب رنگ دقت کافی داشته باشید

 

 

عوامل موثر بر قیمت کتابخانه های اداری

  • اندازه و ابعاد کتابخانه
  • استفاده از طبقات خاص و تعدا آن
  • طراحی منحصر به فرد و به خصوص کتابخانه
  • کیفیت و متریال استفاده شده در ساخت

این عوامل بر روی قیمت کتابخانه های اداری موثر است

 

عوامل موثر در جذابیت کتابخانه اداری

  • محل قرار گرفتن کتابخانه
  • ایجاد نظم در دکوراسیون اداری
  • استفاده از اکسسوری های جذاب در کتابخانه شامل یراق الات شیک و خاص که باز بستگی به سبک دکوراسیون دارد

تمامی این عوامل بر جذابیت کتابخانه های اداری تاثیر مستقیم دارد.

 

 

 

عوامل موثر در جذابیت کتابخانه

 

اگر قصد خرید صندلی انتظار یا صندلی کارمندی دارید روی لینک کلیک کنید.

 

نتیجه گیری

در این مقاله کاربرد کتابخانه اداری را بیان کردیم .

مجموعه صندلی کده با دارابودن انواع کتابخانه های اداری در جنس و ابعاد مختلف با توجه دکوراسیون محیط اداری شما از طریق مشاوره کارشناسان فروش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد تا خرید خوبی را تجربه کنید.

شما می توانید با هر سلیقه و بودجه ای که دارید با هر طرحی که مدنظرتان است  کتابخانه اداری خریداری کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *