دسته های بلاگ

نوشته های تازه

انواع صندلی رستورانی

انواع صندلی رستورانی

در این مقاله میخواهیم اطلاعاتی درباره انواع صندلی رستورانی، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای افرادی که قصد راه اندازی رستوران و یا تغییر دکوراسیون در رستوران خود دارند، پیشنهاد میشود این متن را تا انتها با دقت بخوانند. هر کدام از انواع صندلی رستورانی که در ادامه خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد، دارای یک سری ویژگی ها، مزایا و معایب می باشد. که شما با دانستن اطلاعات کامل درباره ی هر مدل صندلی، میتوانید برای انتخاب راحت تر تصمیم بگیرید. شکل ظاهری تمام صندلی ها یکسان نمی باشد، در نتیجه هر صندلی دارای یک سری ویژگی های ظاهری می باشد که آن را از دیگر انواع صندلی متمایز میکند. حتی تعداد پایه های تمام صندلی ها یکسان نیست و برخی از آن ها دارای سه پایه و برخی هم دارای چهار پایه ی باشد.

 

سبک مدرن صندلی رستورانی:

صندلی مدرن، برای رستوران هایی با چیدمان مدرن و جدید به کار می رود. سبک مدرن همیشه طرفدار سادگی بوده و هست. در نتیجه سبک های مدرن فاقد هر گونه طرح و نقش های شلوغ می باشد. امروزه رستوران های مدرن در سطح شهر بسیار افزایش یافته است و در کل نوع منو پیشنهاد شده در این رستوران ها به صورت مدرن می باشد. پایه های صندلی مدرن، عمدتا از جنس فلز می باشد و ظاهر این صندلی ها بسیار ساده و فاقد هرگونه تجملات می باشد.

 

انواع صندلی رستورانی به سبک مدرن:

  1. صندلی پایه ایفلی
  2. صندلی داووس
  3. صندلی الماسی
  4. صندلی پلیمری

انواع صندلی رستورانی به سبک مدرن

همچنین بخوانید: اصول چیدمان صندلی در رستوران ها

 

سبک لاکچری صندلی رستورانی:

سبک لاکچری به طور معمول، برای رستوران های واقع در شمال شهر مورد استفاده قرار میگیرد. زیر را این سبک برای رستوران های گران قیمت استفاده میشود. سبک لاکچری بیشتر برای رستوران های لوکس استفاده میشود، زیر را این سبک رستوران های مجلل را پذیرا می باشد. صندلی رستورانی به سبک لاکچری، بسیار خاص و زیبا می باشد و باعث زیباتر دیده شدن محیط رستوران میشود.

 

سبک کلاسیک صندلی رستورانی:

این سبک صندلی، برای رستوران هایی با چیدمان قدیمی و کهن به کار می رود. در کل سبک کلاسیک، یک سبک اصیل و ماندگار می باشد که در هیچ برهه زمانی از بورس نمی افتد. سبک کلاسیک، بر گرفته از مدل های قدیمی می باشد. صندلی های کلاسیک دارای نشیمنگاه و تکیه گاه بسیار راحت می باشد. معمولا برای این سبک صندلی از پشتی های نرم و راحت استفاده میشود، تا برای نشستن طولانی مدت فرد را خسته نکند. جنس بیشتر صندلی های کلاسیک، چوبی می باشد.

 

انواع صندلی رستورانی به سبک کلاسیک:

  1. صندلی حصیری
  2. صندلی لهستانی
  3. صندلی تولیکس
  4. صندلی چوبی
  5. صندلی فلزی

 

انواع صندلی رستورانی به سبک کلاسیک

همچنین بخوانید: صندلی غذاخوری کودک در رستوران

 

صندلی رستورانی آکامی:

صندلی های آکامی، در کل برای مکان های عمومی و پر رفت آمد مثل رستوران ها، کافه ها و… تعبیه شده است. مزییت اصلی این سبک صندلی، راحت بودن تکیه گاه آن می باشد. تکیه گاه این صندلی فاقد پارچه و یا هر روکشی می باشد، در نتیجه فرد هنگام نشستن در مدت زمان طولانی، دچار گرمای بیش از اندازه و تعرق زیاد نمیشود. بدنه آن دارای جنس پلاستیکی می باشد و پایه تعبیه شده بر روی این صندلی از جنس فلز نیز می باشد. معمولا نشیمنگاه این سبک صندلی، دارای تشک پارچه ای می باشد.

 

انواع صندلی کافی شاپی و رستورانی:

  1. صندلی سبک تونت
  2. صندلی سبک تولیکس با بدنه فلزی
  3. صندلی سبک تولیکس با بدنه چوبی
  4. صندلی سبک ایمز

 

1- صندلی سبک تونت:

نام دیگر صندلی تونت، همان صندلی لهستانی می باشد که در ایران هم به تولبد میرسد و قابل عرضه نیز می باشد. این سبک صندلی بیشتر در رستوران هایی با چیدمان کلاسیک، مشاهده میشود. نکته قابل اهمیت آن این است که متناسب با نوع جنس صندلی به سبک تونت، میز آن هم به تولید میرسد و این موضوع میتواند یک محیط شاعرانه و زیبا را برای کافی شاپ یا رستوران رقم بزند.

 

ویژگی های ظاهری صندلی تونت:

  • جنس آن از چوب میباشد.
  • چوب به کار رفته در این مدل صندلی به صورت خمیده و فرم گرفته می باشد.
  • کل قسمت های این سبک صندلی از جنس چوب می باشد، حتی پایه های صندلی نیز از چوب ساخته میشود.
  • نشیمنگاه و تکیه گاه آن از چوب می باشد.
  • کف(نشیمنگاه) عمدتا چوبی می باشد و برخی اوقات هم طبق سلیقه مشتری، از روکش پارچه ای برای آن استفاده میشود.

 

ویژگی های ظاهری صندلی تونت

2- صندلی سبک تولیکس با بدنه فلزی:

این سبک صندلی، توسط یک فرد فرانسوی به تولید رسید. بدنه تولیکس از جنس فلز می باشد که توسط رنگ های مخصوص، نظیر پودر پلیمری رنگ میشود. این مدل صندلی فاقد دسته می باشد. کل بدنه این صندلی به غیر از نشیمنگاه صندلی از جنس فلز می باشد و عمدتا نشیمنگاه آن چوبی می باشد. این صندلی در دسته بندی سبک مدرن و جدید قرار میگیرد، همچنین وزن آن بسیار سبک می باشد و به راحتی قابل جابه جایی می باشد.

 

3- صندلی سبک تولیکس با بدنه چوبی:

همانطور که از نام این سبک پیدا می باشد، بدنه این صندلی کلا از چوب می باشد و به دلیل ظریف و جمع و جور بودن آن، جزء پر فروش ترین سبک های صندلی می باشد. استفاده آن در محیط کافه یا رستوران، باعثلوکس شدن فضا می شود.

 

4- صندلی سبک ایمز:

صندلی ایمز یا همان داووس، سبکی است که از گذشته تا به امروز به تولید رسیده است. وزن آن بسیار سبک می باشد و به راحتی قابل جابه جایی می باشد و سبک آن به صورت مینیمال می باشد . این سبک بیشتر به صورت پایه ایفلی قابل عرضه می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد.

 

صندلی سبک ایمز

 

نتیجه گیری:

شما با دانستن اطلاعات کامل درباره تمام انواع صندلی، میتوانید بهترین تصمیم را با توجه به سبک چیدمان رستوران خود بگیرید. ما با توضیح کامل درباره جنس و نوع متریال به کار رفته در هر صندلی، کار شما را برای گزینش صندلی ها آسان نموده ایم.

مجموعه صندلی کده با ارائه بهترین کیفیت ها، دکوری عالی و بینظیر را برای رستوران های شما رقم میزند. مجموعه صندلی کده، دارای تنوع بسیار زیادی در سبک های صندلی رستورانی می باشد. با انتخاب صندلی خاص و منحصر به فرد، میتوانید فضایی گرم و دوستانه را فراهم سازید. همچنین صندلی کده فروشنده انواع میز و صندلی کارمندی است شما میتوانید برای دیدن انواع میز کارمندی و صندلی کارمندی به صفحات آن در سایت مراجعه کنید و یا روی لینک های درج شده کلیک کنید. همچنین به جز این موارد مجموعه صندلی کده فروشنده انواع پارتیشن اداری نیز هست.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *