دسته های بلاگ

نوشته های تازه

انواع صندلی موجود در تالارها

انواع صندلی موجود در تالارها

صندلی، یک شیء مهم و کاربردی برای چیدمان و آماده سازی تالار برای برگذار کردن مراسم ها می باشد. ما در این مقاله میخواهیم در رابطه با انواع صندلی موجود در تالارها اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. وجود صندلی در تالار، جزو مهم ترین اجسام انتخابی آن می باشد. شما حتما باید به انتخاب صندلی بپردازید که از نظر جنسیت، دارای مقاومت و استحکام بالایی باشد. شما باید صندلی را انتخاب کنید که باعث مجلل شدن محیط تالارتان بشود و در عین حال راحتی مهمان ها را فراهم سازد.

انواع صندلی به کار رفته در تالار ها:

1- صندلی تالاری چوبی:

این سبک صندلی، به غیر از قسمت هایی که از روکش پارچه ای تشکیل میشود، بقیه نواحی آن یعنی اسکلت صندلی از جنس چوب می باشد. نوع چوب صندلی تالاری از جنس روستیک می باشد. این مدل صندلی بیشتر به سبک چیدمان تالار بستگی دارد. امروزه سبک روستیک، در چیدمان اتاق عقد و یا باغ تالار ها بسیار کاربرد دارد و از نظر زیبایی بسیار مورد پسند می باشد. معمولا تکیه گاه این سبک صندلی چوبی می باشد و فقط قسمت نشیمنگاه آن پارچه ای می باشد. باید توجه داشته باشید که از چوب مرغوب برای ساخت این سبک صندلی استفاده شده باشد.

صندلی تالاری چوبی

بیشتر بخوانید: انواع صندلی رستورانی

 

2- صندلی تالاری فلزی:

ساختار این مدل صندلی به غیر از بخش نشیمنگاه آن، فلزی می باشد و برای بخش نشیمنگاه آن معمولا از روکش هایی بسیار مرغوب تعبیه میشود. این سبک صندلی بیشتر در زمان های گذشته مورد استفاده قرار میگرفته اما با گذر زمان و پیشرفت صنعت دکور، صندلی هایی با سبک جدیدتر جای صندلی فلزی را میگیرد.

3- صندلی تالاری تاشو:

صندلی تالاری تاشو، در زمان های گذشته بسیار روی بورس بوده و در بیشتر مجالس در زمان های گذشته از این نوع صندلی استفاده میکردند. جنس صندلی تاشو از فلز می باشد و به غیر از تکیه گاه و نشیمنگاه آن بقیه نواحی این سبک صندلی از فلز ساخته شده است. حمل و نقل صندلی تاشو بسیار آسان بوده و جزو راحت ترین و کم جا ترین صندلی بوده و به دلیل تا شدن به هیچ عنوان جای زیادی را نمیگیرد. برای انتخاب پارچه کیفیت آن مهم می باشد و حتما باید از کیفیت مرغوب برای آن استفاده نمود. در سالن های مدرن به هیچ عنوان این سبک صندلی کارایی زیادی ندارد و هزینه آن بسیار مناسب می باشد، در نتیجه در زمان های گذشته تهیه آن بسیار آسان بوده است.

 

صندلی تالاری تاشو

بیشتر بخوانید: اصول چیدمان صندلی در رستوران ها

 

4- صندلی تالاری شیواری:

نام دیگر صندلی شیواری همان شیباری می باشد که به صندلی لهستانی معروف می باشد. این سبک صندلی در چیدمان تالار ها و باغ تالار ها بسیار کاربرد دارد. صندلی شیواری دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشد و در رنگ های سفید، مشکی، طلایی، نقره ای، زرشکی و… قابل عرضه می باشد. این سبک صندلی از نظر سایزی بسیار بزرگ و جادار می باشد، در نتیجه جای زیادی را در فضا اشغال خواهد کرد اما از نظر قیمتی کاملا مقرون به صرفه می باشد. این صندلی ها معمولا به دلیل جا گیربودن در فضای سر باز و یا باغ چیده میشود تا فضا را اشغال نکند.

5- صندلی تالاری پلیمری:

صندلی پلیمری، همان طور که از نامش پیداست از پلیمر ساخته می شود. به دلیل این که پلیمر یک ماده بسیار مقاوم و مستحکم در برابر انواع ضربه می باشد، از آن برای ساخت این سبک صندلی استفاده می شود. این صندلی تقریبا مقرون به صرفه می باشد و شما میتوانید به تهیه آن اقدام کنید. تمیز کردن این سبک صندلی بسیار آسوده می باشد. ظاهر این سبک صندلی بسیار زیبا و گیرا می باشد به همین دلیل استفاده از آن در تالارها فضا را شکیل می کند.

صندلی تالاری پلیمری

6- صندلی تالاری چرمی:

یکی دیگر از انواع صندلی موجود در تالارها، صندلی چرمی می باشد. اسکلت این سبک صندلی، از جنس چوب و یا فلز میباشد و برای رویه ی آن از روکش چرمی استفاده میکنند.

7- صندلی تالاری سلطنتی(استیل):

سبک استیل، مورد استفاده تالار های لاکچری می باشد و چیدمان آن در محیط تالار، فضا را مجلل میکند. برای این سبک صندلی معمولا از پارچه و یا چرم های بسیار مرغوب استفاده میکنند تا در مدت زمان طولانی ماندگاری داشته باشد. صندلی های استیل دارای طرح بندی متنوع و گوناگونی می باشد و شما میتوانید با هر سلیقه ای به خرید آن اقدام کنید.

8- صندلی تالاری مبله:

یکی دیگر از انواع صندلی موجود در تالارها، صندلی مبله می باشد. این سبک صندلی، دارای نشیمنگاه بسیار راحت می باشد و باید در انتخاب چوب و نوع پارجه به کار رفته در این سبک صندلی بسیار دقت نمود تا در مدت زمان طولانی بتواند قابل استفاده باشد.

صندلی تالاری مبله

نتیجه گیری:

اگر شما به فکر راه اندازی و یا تغیر دکوراسیون تالار خود می باشید، با داشتن اطلاعات کامل در رابطه با انواع صندلی موجود در تالارها میتواند به انتخاب خود مصمم تر بشوید و گزینه بهتری را برای تالار خود برگزینید تا با چیدمان تالار شما هم خوانی داشته باشد.

متخصصان ما در مجموعه صندلی کده، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای زیبا سازی محیط تالارها و سالن های پذیرایی می باشد. شما با مشاهده تنوع گوناگون صندلی های مخصوص تالار، میتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. همچنین مجموعه صندلی کده فروشنده انواع صندلی رستورانی و میز کارمندی است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *