دسته های بلاگ

نوشته های تازه

تفاوت میز کارمندی با میز مدیریتی

تفاوت میز کارمندی با میز مدیریتی

اگر قصد دارید برای محیط کار خود، میز اداری خریدای کنید لازم است بگوییم که ابتدا از کارایی آن اطمینان کامل را حاصل کنید سپس به خرید آن اقدام کنید. در واقع میزی که برای کارمند به کار می رود، دارای اختلاف و عملکرد گوناگون در مقابل میز مدریتی است. در واقع ممکن از اگر میزی را که میخواهیم گزینش نکنیم، در نهایت آن میز استفاده چندانی برای ما نداشته باشد. ما در این مقاله با توضیحات کامل در رابطه با تفاوت میز کارمندی با میز مدریتی انتخاب میز برتر را برای شما عزیزان راحت نمودیم.

از مهم ترین تفاوت میز کارمندی با میز مدیریتی، هزینه ای می باشد که باید برای آن صرف شود و به خاطر این که میز مدیریتی ازعظمت بالایی برخوردار است، قطعا دارای قیمت بالایی می باشد. چنانچه برای شرکت خود به پارتیشن اداری نیاز دارید کلیک کنید.

 

میز مدیریت چه نوع میزی است؟

این میز جزو میزهای اداری می باشد که دارای تفاوت هایی است که آن را از دیگر انواع میز اداری متمایز می کند. این سبک میز دارای جنس ها و رنگ بندی گوناگونی می باشد و افراد میتوانند با هر سلیقه ای به انتخاب آن بپردازند. همچنین این میز از سایز بزرگتری نسبت به دیگر انواع میز اداری می باشد.

 

ویژگی های میز مدیریت

این میز دارای رنگ بندی بسیار متنوعی می باشد و شما قادر هستید مطابق با رنگ آمیزی دکورتان، به انتخاب آن بپردازید. این میز دارای تنوع در ظاهرش است که شما قادر هستید هنگام گزینش صندلی مدریت را با میز مطابقت دهید.

 

میز کارمندی

بیشتر بخوانید: انواع میز کارمندی

 

میز کارمندی چه نوع میزی است؟

این میز در فضاهای اداری کاربرد بسیار زیادی دارد و برای تمام کارمندان یک مجموعه قابل استفاده می باشد. باید میزی را انتخاب نمایید تا کارمندان احساس خستگی نکنند و کارایی آنان افزایش یابد. استحکام و پایداری، در این میز حرف اول را می زند و سبب می شود میز دارای ماندگاری طولانی مدت بشود.

 

ویژگی های میز کارمندی

یکی از نکات مهم هنگام گزینش میز کارمندی، سایز آن می باشد، زیر را بسیار مهم است که میز کارمندی داری ارتفاع و عرض استاندارد باشد تا کارمند احساس خستگی نکند. به دلیل این که کارمند بیشتر تایم خود را پشت میزکارمندی میگذراند حتما باید از میزی استفاده شود که دارای ماندگاری بالایی باشد. زیبایی و رنگ میز در روحیه و کارکرد افراد یک مجموعه حرف اول را میزند و میتواند محیطی شاد و مدرن ایجاد کند.

 

تفاوت میز کارمندی با میز مدیریتی از نظر سایز

برای این که کارمند پشت میزش احساس آسودگی کامل داشته باشد، باید به سایز میز دقت کرد. در واقع میزهای کارمندی کوچک شده میزهای مدریتی می باشند. استاندارد ترین ارتفاع میز کارمند بین بازه 120سانتی متر تا 160 سانتی متر می باشد و عرض استاندارد آن بین بازه 60 سانتی متر تا 75 سانتی متر می باشد. در صورتی که طول استاندارد میز مدیریتی بین بازه 160 سانتی متر و 200 سانتی متر می باشد.

 

تفاوت میز کارمندی با میز مدریتی از نظر سایز

بیشتر بخوانید: نکات مهم هنگام خرید میز کارمندی

 

تفاوت میز مدیریتی با میز کارمندی از نظر رنگ آمیزی

از تفاوت های اصلی بین میز مدیریتی و میز کارمندی، تفاوت رنگ آن ها می باشد. میزهای مدیریتی معمولا تیره رنگ می باشد در حالی که در میز کارمندی برای خسته نشدن کارمندان و مراجعه کنندگان، رنگ های روشن کاربرد دارد.

 

مواد تشکیل دهنده میز کارمندی و میز مدیریتی

جنس اصلی میز های کارمندی از فلز، شیشه، چوب و… می باشد. میزهای کارمندی چوبی میتواند تمام چوب و یا روکش چوب باشد و بخاطر این دو جنس، دارای تفاوت قیمت می باشند. شما قادرید متناسب با هزینه ای که دارید، جنس میز را تعیین کنید. برای یدنه میزهای کارمندی از آهن، آلمینیوم، ام دی اف، پلاستیک، لمینت و کامپوزیت استفاده میگردد. صفحه های اصلی و خارجی میز مدریتی از جنس ام دی اف، شیشه براق، شیشه کدر و چوب می باشد. اما در کل میزهای مدریتی و میزهای کارمندی از جنس ام دی اف ساخته شده اند و در بین افراد از جایگاه خاصی برخوردار است.

 

مواد تشکیل دهنده میز کارمندی و میز مدریتی

بیشتر بخوانید: ابعاد میز مدیریت و کنفرانس

 

نتیجه گیری:

ما در این مقاله با دادن اطلاعات کافی در رابطه با تفاوت میز کارمندی با میز مدریتی به شما عزیزان، این امکان را فراهم کردیم تا با خیالی آسوده به انتخاب میز مدنظر خود بپردازید. برای افزایش راندمان و کارکرد افراد یک مجموعه حتما باید از سایز استاندارد ومناسب یک میز استفاده نمود.

مجموعه صندلی کده، با متخصصان و کارشناسانی حرفه ای در زمینه ساخت انواع میز کارمندی و مدیریتی در نظر دارد تا با ارائه خدمات عالی، رضایت مشتریان محترمش را به دست آورد. از اکنون می توانید برای سفارش میز و صندلی های مخصوص اداره با مشاوران ما در مجموعه صندلی کده، وقت مشاوره تنظیم کنید. شما میتوانید انواع صندلی کارمندی و صندلی رستورانی و انواع دیگر صندلی ها را از سایت ما تهیه کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *