دسته های بلاگ

نوشته های تازه

نکات مهم هنگام خرید میز کارمندی

نکات مهم هنگام خرید میز کارمندی

میز کارمندی جزو اشیاء بسیار مهم و کاربردی در فضاهای کاری می باشد. به طور کلی میز کارمندی، از اجسام جدایی ناپذیر شرکت ها و اداره ها می باشد. برای این که عملکرد افراد یک مجموعه بالا برود، حتما باید به نوع میز انتخابی توجه نمود و هر فرد متناسب با وظایفی که باید انجام دهد، میز مخصوص خود را داشته باشد. هنگام گزینش میزهای کارمندی حتما باید به راحتی، زیبایی، جنس، کارایی و… توجه نمود. در وحله اول، شما باید به راحت و کاربردی بودن آن توجه کنید تا عملکرد و نتیجه کاری که انجام می دهید مثبت باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم هنگام خرید میز کارمندی را به شما بگوییم.

میز کارمندی چیست؟

اغلب میز کارمندی و صندلی کارمندی در مراکز، دفتر، شرکت، اداره و… قابل استفاده می باشد. در واقع کارمند بیشتر زمان خود را در طول روز پشت میز کارمندی می گذراند، بنابراین مهم است که کیفیت میز بالا باشد و در مقابل ضربه بسیار مقاوم عمل کند. میز کارمندی، دارای کماد و کشوهایی می باشد که بر روی آن تعبیه شده است و مورد نیاز برای قرار دادن مدارک و پرونده ها می باشد. برای انتخاب میز، رنگی را انتخاب کنید تا با دکور هماهنگی داشته باشد و علاوه بر زیبایی محیط دچار خستگی و کسلی کارمند هم نشود.

چنانچه برای شرکت خود نیازمند پارتیشن اداری هستید با ما تماس بگیرید.

میز کارمندی چیست؟

بیشتر بخوانید: انواع میز کارمندی

انواع مدل های میز کارمندی:

  • میز کارمندی مدرن
  • میز کارمندی چوبی
  • میز کارمندی کلاسیک
  • میز کارمندی برای کار در منزل

ویژگی های یک میز کارمندی خوب:

  • دارای طول عمر بالایی می باشد.
  • دارای رنگ های متنوعی می باشد.
  • دارای طرح های متنوعی می باشد.
  • دارای استواری و پایداری بالا می باشد.
  • این میزها طبق اصول ارگونومیک طراحی شده اند.
  • میز کارمندی دارای ظاهری ساده و بدون تجملات می باشد.
  • سایز میز کارمندی اغلب در کوچکترین ابعاد ساخته می شود.
  • تنوع بالای این محصول باعث میشود افراد با سلیقه متفاوت به انتخاب آن بپردازند.
  • دارای کشو و کماد در سایز های استاندارد برای نگهداری اسناد و مدارک می باشد.

ویژگی های یک میز کارمندی خوب

نکات مهم برای خرید میز کارمندی:

  • دارای امنیت باشد.
  • دارای جنس مناسب باشد.
  • ابعاد استاندارد داشته باشد.
  • دارای قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه باشد.
  • دارای کشوی و کمد جا دار جهت قرار دادن اسناد و مدارک باشد.
  •  به صورت تکی طراحی و اجرا می شود و میز هر کارمند به صورت مجزا باشد.

1- ابعاد استاندارد میز کارمندی هنگام خرید

اگر تمام ابعاد های یک میز کارمندی دارای استاندارد های خاص خودش باشد، هیچ گاه به بدن کارمند آسیبی وارد نخواهد شد. عرض استاندارد این میز بین بازه ی 60 سانتی متر تا 76 سانتی متر می باشد. ارتفاع استاندارد آن 75 سانتی متر می باشد. طول استاندارد آن بین بازه 139 سانتی متر و 180 سانتی متر می باشد. در واقع صندلی باید در مقابل میز کارمندی، دارای تناسب در سایز باشد و کارمند پشت میز احساس راحتی کند.

 2- امنیت میز کارمندی

  • دارای مقاومت و استحکام بالایی باشد.
  • سطح میز دارای تراز و یک نواختی باشد.
  • استاندارد بودن ابعاد میز، تا آسیبی به اعضاهای بدن وارد نشود.
  • دارای فضای کافی برای قرار دادن وسایل ضروری، بر روی میز باشد.
  • تحمل بالا در برابر اجسام سنگین وزن، نظیر کامپیوتر را داشته باشد.

3- جنس میز کارمندی

  • فلز
  • وینر
  • چوب
  • ام دی اف

جنس میز کارمندی

هنگام خرید میز کارمندی باید به چه جزئیاتی توجه نمود؟

1- رنگ میز یکی از نکاتی است که، هنگام خرید باید به آن توجه نمود. قبل از خرید حتما باید نوع رنگ به کار رفته در چیدمان محیط کار را در نظر بگیرید سپس میز کارمندی را گزینش کنید. برای این که محیط لذتبخش تر باشد باید تناسب در رنگ ها رعایت شود، به عنوان مثال: اگر رنگ بندی چیدمان محیط تیره باشد، برای این که فضا دل گیر نشود نباید میز را هم از طیف رنگ های تیره انتخاب نمود و یا اگر در رنگ بندی چیدمان از رنگ های روشن به کار گرفته شد، از میز کارمندی با رنگ روشن استفاده نکنید تا محیط را بی روح نکند. همیشه سعی بر این داشته باشید که برای انتخاب رنگ ها در محیط تناسب ایجاد کنید، تا محیط برای کارمندان خسته کننده نباشد.

2- ارتفاع میز یکی دیگر از نکاتی است که حتما باید به آن توجه نمود. میز کارمندی به هیچ وجه نباید بیش از اندازه بلند یا کوتاه باشد، تا باعث خسته شدن کارکنان شده و سلامت جسمانی آن ها را به خطر بندازد. ارتفاع میز باید به اندازه و استاندارد باشد و دست ها در بهترین حالت بر روی میز قرار گیرد تا خستگی را نسبت به کارمند به تعویق بندازد.

3- حتما باید به نوع جنس میز انتخابی خود دقت کنید، تا میز از طول عمر بالایی یرخوردار باشد و شما قادر باشید در طولانی مدت، از آن استفاده کنید.

هنگام خرید میز کارمندی باید به چه جزئیاتی توجه نمود؟

سخن پایانی

در این نوشته به نکات مهم هنگام خرید میز کارمندی اشاره کردیم و به طور مفصل به آن پرداختیم در نظر داشته باشید که مجموعه صندلی کده فروشنده انواع میز و صندلی کارمندی می باشد. همچنین شما میتوانید انواع دیپر میز و صندلی همچون صندلی رستورانی را از مجموعه ما تهیه کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *