دسته های بلاگ

نوشته های تازه

ابعاد میز مدیریت و کنفرانس

ابعاد میز مدیریت و کنفرانس

در این مقاله با توضیحات کامل در رابطه با ابعاد میز مدیریت و کنفرانس، قادر هستید به انتخاب درست بپردازید. ابتدا شما با اندازه گیری کامل فضا، میتوانید میزی با ابعاد مناسب با محیطتان انتخاب کنید. توجه داشته باشید برای محیط هایی با مساحت کم به هیچ عنوان میز هایی با سایز بزرگ انتخاب نکنید تا باعث شلوغ شدن فضا شود.  همچنین در محیط هایی با مساحت بالا هم، از میز های کوچک استفاده نکنید تا فضا را خالی و بی روح نشان ندهد. در فضاهای کاری سعی کنید میزهایی انتخاب نمایید تا متناسب با آن کارمند باشد، در واقع برای افزایش عملکرد افراد یک مجموعه باید میز متناسب با نوع کار فرد باشد و همچنین در استاندارد ترین حالت ممکن باشد تا کارمندان احساس خستگی زود هنگام نکند و راندمان کارشان کاهش نیاید. در سایت میتوانید انواع میز کارمندی و صندلی کارمندی را مشاهده کنید.

 

کارایی میز کنفرانس

میز کنفرانس، جزء جدایی ناپذیر در محیط های اداری جهت برگذاری جلسات مهم می باشد. نوع میز کنفرانسی که برای فضای کاری خود بر میگزینید در کیفیت جلساتی که برگذار میکنید تاثیر بسیار مثبتی دارد. این میز برای عواملی نظیر: برگزار کردن کلاس های آموزشی، همایش، بستن قرارداد، جلسات گروهی و… مورد استفاده قرار میگیرد.

 

کارایی میز کنفرانس

بیشتر بخوانید: تفاوت میز کارمندی با میز مدیریتی

انواع میز کنفرانس

  1. میز کنفرانس گرد
  2. میز کنفرانس U شکل
  3. میز کنفرانس کلاسی
  4. میز کنفرانس تخته ای
  5. میز کنفرانس هشت ضلعی
  6. میز کنفرانس مستطیل شکل
  7. میز کنفرانس فاقد قابلیت پذیرایی
  8. میز کنفرانس همراه با قابلیت پذیرایی
  9. میز کنفرانس مربعی دارای فضای خالی در وسط ( توخالی)

 

ابعاد استاندارد میز کنفرانس

میزهای کنفرانس بسته به تعداد ظرفیت صندلی که چند نفره باشد، قابلیت تنظیم ابعاد را دارد. برای مثال میز های چهار نفره مربعی شکل دارای ابعاد استاندارد 75 در 75 سانتی متر می باشد.  میز کنفرانس چهار نفره مربعی شکل، دارای ابعاد 110 در 75 سانتی متر می باشد. میز کنفرانس چهار نفری گرد دارای شعاع 50 سانتی متر می باشد.

ابعاد میزهای مستطیل شکل برای تعداد 8 نفره بین 200 در 80 سانتی متر و 250 و در 70 سانتی متر متغیر می باشد.

میز های U شکل 8 نفره، دارای ابعاد 350 در 180 سانتی متر می باشد.

میز های کنفرانس دایره ای شکل 8 نفره، دارای شعاع 140 سانتی متر می باشد.

 

 

ابعاد استاندارد میز کنفرانس

 

بیشتر بخوانید: نکات مهم هنگام خرید میز کارمندی

کارایی میز مدیریت

میز مدیریت یکی از سبک های میز اداری می باشد، که برای مدیر یک مجموعه دارای کارایی بسیار زیادی می باشد. این میز دارای طرح ها و مدل های بسیار متنوعی می باشد تا با نوع چیدمان داخلی به انتخاب آن بپردازیم. این میز دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و سعی می شود از بهترین متریال جهت ساختن آن استفاده نمود. فضای این میز باید کاملا استاندارد باشد تا مدیر عامل قادر باشد، تمامی اشیاء مورد نیاز خود را روی آن قرار دهد.

انواع میز مدیریت

  • میز چرم
  • میز مدرن
  • میز فلزی
  • میز چوبی
  • میز وکیوم
  • میز شیشه
  • میز کلاسیک
  • میز سلطنتی
  • میز ام دی اف
  • میز با پایه های استیل

انواع میز مدیریت

 

بیشتر بخوانید: پارتیشن اداری

ابعاد استاندارد میز مدیریت

به دلیل این که هر مدیر عامل طی ساعت های طولانی پشت میز خود مشغول می باشد. رعایت ابعاد میز مدیریتی، میتواند در سلامت بدن و ستون فقرات مدیر عامل تاثیر بگذارد. با توجه به مساحت محیط قادر هستید تا میزی با ابعاد کاملا استاندارد که آسیبی به بدن افراد نمیزند انتخاب نمایید، برای مثال: میز مدیریتی دارای طول 180 سانتی متر در 70 باشد. در مکان های با مساحت بالا ابعاد 220 در 90 بسیار مناسب بوده و میتواند باعث دیده شدن و استفاده درست از فضا باشد. ابعادی که مناسب هر فضایی می باشد دارای طول 160 سانتی متر تا 3 متر می باشد و دارای عرض 80 سانتی متر باشد. ارتفاع مناسب میز هم بین بازه 70 سانتی متر تا 1 متر است.

 

نتیجه گیری:

در این نوشته با ابعاد میز مدیریت و کنفرانس آشنا شدید شما میتوانید با انتخاب میز مناسب و استاندارد باعث حفظ سلامتی کارکنان یک مجموعه شوید و علاوه بر آن راندمان کار افراد یک مجموعه را افزایش دهید. انتخاب یک میز با ابعاد مناسب میتواند در زیبایی فضای مجموعه کاری تان تاثیر بسزایی داشته باشد.

با طرح ها و مدل های مختلفی که مجموعه صندلی کده در زمینه ساخت انواع میز و صندلی اداری خدمت تان ارائه می دهیم، خاص بودن را تجربه کنید. ارائه طرح هایی خاص و منحصر به فرد طبق هر آنچه که مشتری در ذهن می پروراند. ایده و طرح از شما، پیاده سازی از مجموعه صندلی کده. همچنین میتوانید انواع صندلی رستورانی را در سایت مشاهده کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *