دسته های بلاگ

نوشته های تازه

راهنمای خرید پارتیشن اداری

راهنمای خرید پارتیشن اداری

امروزه برای تقسیم فضا و تبدیل آن به محیط های کاربردی، استفاده از پارتیشن در بین عموم بسیار باب است. استفاده از پارتیشن اداری، باعث مدرن شدن و زیبایی فضای کاری می شود و درنتیجه کارایی کارمندان مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد. انتخاب پارتیشن به عنوان جدا کننده هم از نظر قیمتی بسیار پایین می باشد، هم در مدت زمان بسیار کوتاهی قادر به تغیرات بزرگ هستید. برای این که از آن به عنوان جدا کننده استفاده نمایید و محیط خود را به بهترین شکل ممکن چیدمان کنید، حتما از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا فضای هدر رفت نداشته باشید. قبل از تهیه پارتیشن برای مجموعه کاری خود حتما راهنمای خرید پارتیشن اداری را مطالعه کنید تا بدانید چه پارتیشنی مناسب چه فضایی می باشد. شما باید بدانید خواهان چه جنسی از پارتیشن هستید و کدام سبک با چیدمان داخل مجموعه شما هم خوانی دارد، سپس به انتخاب آن بپردازید.

 

انواع پارتیشن اداری برحسب جنس

  1. پارتیشن اداری چوبی
  2. پارتیشن اداری آلمینیومی (فلزی)
  3. پارتیشن اداری شیشه ای
  4. پارتیشن ترکیبی

 

انواع پارتیشن اداری برحسب جنس

بیشتر بخوانید: مزایای استفاده از پارتیشن اداری

 

نکات هنگام خرید پارتیشن اداری

اگر قصد خریداری پارتیشن چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی دارید به شما پیشنهاد می شود حتما قبل از آن به تحقیق و جستجو درباره آن بپردازید. دانستن انواع جنس پارتیشن اداری، به شما کمک می کند تا آن چه که میخواهید را خریداری کنید. قبل از اقدام به خریداری حتما متراژ فضای اداری، میزان نوری که به محیط میتابد و تعداد پنجره های موجود در فضا باید دقت کرد. اگر محیط شما کم نور یا دارای پنجره هایی باتعداد کم است، پارتیشن هایی را انتخاب نمایید که نور را پخش کند. در واقع حتی در محیط های کم نور هم میتوان با استفاده از پارتیشن های شیشه ای، همان نور کم را منعکس کرده و باعث پر نور کردن محیط شود. برای اطلاع از قیمت صندلی کارمندی بر روی لینک کلیک کنید.

 

نکات هنگام خرید پارتیشن اداری

بیشتر بخوانید: پارتیشن ثابت چیست؟

مزیت خرید پارتیشن اداری

ابتدا باید بگوییم، خرید پارتیشن اداری به عنوان جدا کننده نسبت به بنا کردن دیوار، بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و از هزینه بسیار کمتری برخوردار است. یکی از مزیت های اصلی آن، قابلیت جابه جایی پارتیشن می باشد، که شما قادر هستید با هر سلیقه محل قرار گیری را تغییر دهید. استفاده از آن سبب می شود تا برای هر کارمند فضایی امن و شخصی ایجاد کند تا بتواند با تمرکز راندمان کار خود را افزایش دهد. این جسم قادر به جلوگیری سر و صدا می باشد، با استفاده از نوع دوجداره آن میتوانید از سر و صدا راحت شوید. استفاده از آن به عنوان جدا کننده سبب می شود تا فضایی مدرن و زیبا در محیط کار شما ایجاد کند. با به کارگیری از آن نور در تمام قسمت های محیط میتواند پخش شود، درواقع نور طبیعی باعث ایجاد حس آرامش و صمیمیت می شود.

 

ویژگی های پارتیشن اداری

نصب شدن سریع پارتیشن، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که میتوان به آن اشاره نمود. با سریع پیش رفتن مراحل نصب، در زمان شما هم صرفه جویی می شود و شما در کوتاه ترین زمان شاهد زیباترین و خاص ترین تغیرات می باشید. زیبایی یکی از اصل هایی است که میتواند بر محیط کاری شما تاثیر مثبت بگذارد و در طی آن راندمان کاری کارمندان را افزایش دهد. پارتیشن ها دارای تنوع رنگی بسیاری می باشند در نتیجه هر فرد با هر سلیقه ای قادر به انتخاب پارتیشن دلخواه خود است. جابه جا کردن پارتیشن های اداری کاری بسیار آسان می باشد، بنابراین هر زمانی شما خواهان  تغیر دکور بودید قادر به جابه جایی آن هستید. شما میتوانید پارتیشن مورد نظر خود را با ابعاد سفارشی خود بسازید. پارتیشن ها به طور معمول دارای طول عمر بالایی می باشند و شما در طولانی مدت قادر به استفاده از آن می باشید.

 

مراحل ساخت پارتیشن اداری

ابتدا باید کل محیط را باز بینی کرد و متناسب با متراژ آن، نوع ارتفاع و سایز پارتیشن را انتخاب نمود. پس از آن باید به طراحی طرح مد نظر خود بپردازید. پس از تایید دادن کارفرما برای طرح پیشنهادی، متخصصان در این زمینه شروع به ساخت پارتیشن می کنند. بعد از ساخت آن، به مرحله نصب می رسیم که افراد حرفه ای ما به نصب درست آن در مجموعه شما می پردازند.

 

مراحل ساخت پارتیشن اداری

بیشتر بخوانید: پارتیشن متحرک چیست و ویژگی های آن

 

وسایل مورد نیاز برای نصب پارتیشن اداری

  • جعبه ابزار
  • دریل (برقی)
  • دریل (شارژی)
  • دریل (هملتی)
  • دستگاه پمپ باد
  • دستگاه تیلو پانچ اسمایب

 

نتیجه گیری

شما با داشتن اطلاعات کامل در رابطه با راهنمای خرید پارتیشن اداری، میتوانید بهترین ها را برای مجموعه خود برگزینید. قبل از تهیه ی آن، با مطالعه راهنمای خرید بهترین ها را برای زیبا و مدرن شدن محیط گزینش کنید.

خدمات ساخت و نصب پارتیشن در طرح های گوناگون را در کوتاه ترین زمان ممکن از مجموعه صندلی کده بخواهید. متخصصان و کارشناسان متبحر صندلی کده با توجه به خواست شما بهترین سبک پارتیشن اداری را با در نظر گرفتن محیط معرفی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه را به شما تحویل می دهند.

همچنین میتوانید در سایت انواع میز کارمندی و انواع صندلی رستورانی را هم مشاهده کنید.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *