توجه! به علت نوسانات شدید قیمت ارز لطفا قبل از خرید برای استعلام قیمت محصول با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید توجه!

دسته های بلاگ

محتوای جدول
راهنمای خرید پارتیشن اداری

راهنمای خرید پارتیشن اداری

امروزه برای تقسیم فضا و تبدیل آن به محیط های کاربردی، استفاده از پارتیشن در بین عموم بسیار باب است. استفاده از پارتیشن اداری، باعث مدرن شدن و زیبایی فضای کاری می شود و درنتیجه کارایی کارمندان مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد. انتخاب پارتیشن به عنوان جدا کننده هم از نظر قیمتی بسیار پایین می باشد، هم در مدت زمان بسیار کوتاهی قادر به تغیرات بزرگ هستید. برای این که از آن به عنوان جدا کننده استفاده نمایید و محیط خود را به بهترین شکل ممکن چیدمان کنید، حتما از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا فضای هدر رفت نداشته باشید. قبل از تهیه پارتیشن برای مجموعه کاری خود حتما راهنمای خرید پارتیشن اداری را مطالعه کنید تا بدانید چه پارتیشنی مناسب چه فضایی می باشد. شما باید بدانید خواهان چه جنسی از پارتیشن هستید و کدام سبک با چیدمان داخل مجموعه شما هم خوانی دارد، سپس به انتخاب آن بپردازید.

معرفی پارتیشن برای ادارات

با توجه به اینکه کارکنان یک سازمان زمان زیادی را مشغول کار سپری می کنند. اگر در یک محیط نامناسب و شلوغ باشند کارایی و بازدهی کارشان کاهش می یابد. از این رو نیاز به فضا سازی شخصی محیط اداری الزامی است. نصب پارتیشن اداری یکی از راه های تقسیم فضا و ایجاد حریم شخصی برای کارمندان است . این پارتیشن ها در جنس های مختلف ساخته می شوند . نصب آن ها نیاز به نصاب دارد . با تغییر مکان می توان ان را جا به جا کرد . پارتیشن رو باز کرد و در محیط جدید مونتاژ کرد. امروزه در سال های اخیر سازمان های کوچک و بزرگ با چیدمان و فضا سازی می توانند محیط کار را برای کارمندان اختصاصی کنند .پارتیشن بندی یکی از کارهایی است که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا نیاز کارمندان را بر طرف می کند.

 

بیشتر بخوانید: مزایای استفاده از پارتیشن اداری

 

آشنایی با انواع پارتیشن

پارتیشن ها در مدل های مختلف تقسیم بندی می شوند اما به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

پارتیشن اداری

از جنس های مختلف مثل ام دی اف شیشه و فلز ساخته می شود و در محیط های اداری جهت فضا بندی کاربرد دارد و با ایجاد حریم شخصی کارمندان محیطی رام برای کارمندان مهیا می کند .

پارتیشن خانگی

در منازل استفاده می شود که اتاق ندارند  و فضای بزرگی را با دیوایدرهای موقت به نام پارتیشن به اتاق یا فضاهای کوچکتری تقسیم می کنند و خاصیت دکوراتیو دارد و در طرح ها و رنگ و ابعاد مختلف ساخته می شوند.

انواع پارتیشن اداری برحسب جنس

  1. پارتیشن اداری چوبی
  2. پارتیشن اداری آلمینیومی (فلزی)
  3. پارتیشن اداری شیشه ای
  4. پارتیشن ترکیبی

 

نکات هنگام خرید پارتیشن اداری

اگر قصد خریداری پارتیشن چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی دارید به شما پیشنهاد می شود حتما قبل از آن به تحقیق و جستجو درباره آن بپردازید. دانستن انواع جنس پارتیشن اداری، به شما کمک می کند تا آن چه که میخواهید را خریداری کنید. قبل از اقدام به خریداری حتما متراژ فضای اداری، میزان نوری که به محیط میتابد و تعداد پنجره های موجود در فضا باید دقت کرد. اگر محیط شما کم نور یا دارای پنجره هایی باتعداد کم است، پارتیشن هایی را انتخاب نمایید که نور را پخش کند. در واقع حتی در محیط های کم نور هم میتوان با استفاده از پارتیشن های شیشه ای، همان نور کم را منعکس کرده و باعث پر نور کردن محیط شود. برای اطلاع از قیمت صندلی کارمندی بر روی لینک کلیک کنید.

 

نکات هنگام خرید پارتیشن اداری

بیشتر بخوانید: پارتیشن ثابت چیست؟

مزیت خرید پارتیشن اداری

ابتدا باید بگوییم، خرید پارتیشن اداری به عنوان جدا کننده نسبت به بنا کردن دیوار، بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و از هزینه بسیار کمتری برخوردار است. یکی از مزیت های اصلی آن، قابلیت جابه جایی پارتیشن می باشد، که شما قادر هستید با هر سلیقه محل قرار گیری را تغییر دهید. استفاده از آن سبب می شود تا برای هر کارمند فضایی امن و شخصی ایجاد کند تا بتواند با تمرکز راندمان کار خود را افزایش دهد. این جسم قادر به جلوگیری سر و صدا می باشد، با استفاده از نوع دوجداره آن میتوانید از سر و صدا راحت شوید. استفاده از آن به عنوان جدا کننده سبب می شود تا فضایی مدرن و زیبا در محیط کار شما ایجاد کند. با به کارگیری از آن نور در تمام قسمت های محیط میتواند پخش شود، درواقع نور طبیعی باعث ایجاد حس آرامش و صمیمیت می شود.

 

ویژگی های پارتیشن اداری

نصب شدن سریع پارتیشن، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که میتوان به آن اشاره نمود. با سریع پیش رفتن مراحل نصب، در زمان شما هم صرفه جویی می شود و شما در کوتاه ترین زمان شاهد زیباترین و خاص ترین تغیرات می باشید. زیبایی یکی از اصل هایی است که میتواند بر محیط کاری شما تاثیر مثبت بگذارد و در طی آن راندمان کاری کارمندان را افزایش دهد. پارتیشن ها دارای تنوع رنگی بسیاری می باشند در نتیجه هر فرد با هر سلیقه ای قادر به انتخاب پارتیشن دلخواه خود است. جابه جا کردن پارتیشن های اداری کاری بسیار آسان می باشد، بنابراین هر زمانی شما خواهان  تغیر دکور بودید قادر به جابه جایی آن هستید. شما میتوانید پارتیشن مورد نظر خود را با ابعاد سفارشی خود بسازید. پارتیشن ها به طور معمول دارای طول عمر بالایی می باشند و شما در طولانی مدت قادر به استفاده از آن می باشید.

 

مراحل ساخت پارتیشن اداری

ابتدا باید کل محیط را باز بینی کرد و متناسب با متراژ آن، نوع ارتفاع و سایز پارتیشن را انتخاب نمود. پس از آن باید به طراحی طرح مد نظر خود بپردازید. پس از تایید دادن کارفرما برای طرح پیشنهادی، متخصصان در این زمینه شروع به ساخت پارتیشن می کنند. بعد از ساخت آن، به مرحله نصب می رسیم که افراد حرفه ای ما به نصب درست آن در مجموعه شما می پردازند.

 

مراحل ساخت پارتیشن اداری

بیشتر بخوانید: پارتیشن متحرک چیست و ویژگی های آن

 

وسایل مورد نیاز برای نصب پارتیشن اداری

  • جعبه ابزار
  • دریل (برقی)
  • دریل (شارژی)
  • دریل (هملتی)
  • دستگاه پمپ باد
  • دستگاه تیلو پانچ اسمایب

 

نتیجه گیری

شما با داشتن اطلاعات کامل در رابطه با راهنمای خرید پارتیشن اداری، میتوانید بهترین ها را برای مجموعه خود برگزینید. قبل از تهیه ی آن، با مطالعه راهنمای خرید بهترین ها را برای زیبا و مدرن شدن محیط گزینش کنید.

خدمات ساخت و نصب پارتیشن در طرح های گوناگون را در کوتاه ترین زمان ممکن از مجموعه صندلی کده بخواهید. متخصصان و کارشناسان متبحر صندلی کده با توجه به خواست شما بهترین سبک پارتیشن اداری را با در نظر گرفتن محیط معرفی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه را به شما تحویل می دهند.

همچنین میتوانید در سایت انواع میز کارمندی و انواع صندلی رستورانی را هم مشاهده کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *