گارانتی محصولات:

به طور کلی ضمانت و خدمات پس از فروش هر یک از کالا ها بر عهده شرکت تولید کننده آن کالا می باشد ، که مدت زمان ضمانت هر کالا در بخش “مشخصات محصول” درج شده و ملاک تاریخ شروع از زمان صدور فاکتور فروش صندلی کده می باشد.

شرایط بازگرداندن کالا:

چنانچه کالای ارسال شده دارای ایراد و یا مشکل فیزیکی بود؟

مشتریان گرامی موظف هستند سفارش خود را در هنگام تحویل از لحاظ سلامت فیزیکی محصول بررسی کرده و کالا را سالم تحویل بگیرند ،اگر چنانچه دارای مشکل بود از پذیرش سفارش خوداری نموده و مراتب را به فروشگاه از طریق تماس با واحد فروش گزارش داده تا موضوع بررسی و رفع گردد.

چنانچه کالای ارسال شده با مشخصات و یا تصویر محصول در سایت مغایرت داشته باشد؟

در صورتی که کالا با تصویر و یا مشخصات در سایت اختلافاتی مانند (رنگ کالا ، نوع کالا ، مدل کالا ، امکانات ، ابعاد کالا ) را داشته باشد مشتری می تواند از پذیرش کالا خوداری نموده و تمامی هزینه های برگشت و یا تعویض کالا بر عهده فروشگاه صندلی کده می باشد . 

چنانچه کالای ارسال شده دارای شکستگی و ایراد فیزیکی باشد؟ 

در صورتی که کالا دارای ایراداتی همچون (شکستگی ، خط و خش ، پاره بودن چرم و یا پارچه) داشته باشد، مشتری از پذیرش کالا خوداری نموده و مراتب را به فروشگاه از طریق تماس گزارش دهد ، تمامی هزینه های برگشت و ارسال مجدد بر عهده فروشگاه می باشد .

چنانچه مشتری قصد انصراف و یا تغییر در سفارش خود را داشته باشد؟ 

در صورتی که مشتری تمایل به انصراف از خرید و یا تغییرات در سفارش خود از جمله ( اندازه کالا ، نوع کالا ، مدل کالا ، …) را داشته باشد ، می تواند تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش با فروشگاه تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کند تا مورد بررسی قرار بگیرد .

نکته : تمامی سفارشات قبل از ارسال بررسی و تایید میشوند تا مشکلی بعد از ارسال و تحویل به مشتری به وجود نیاید.