دسته های بلاگ

نوشته های تازه

پارتیشن دوجداره چیست؟

پارتیشن دوجداره چیست؟

پارتیشن های دو جداره معمولا از جنس ام دی اف می باشد و بیشتر در محیط های اداری کارایی دارد. پارتیشن دوجداره قابل استفاده در محیط هایی با مساحت بالا می باشد که فضا را تقسیم کرده و به بخش های کوچک تری تبدیل کرده. استفاده از این پارتیشن اداری سبب می شود تا از محیط، استفاده بهینه شود و همچنین محیطی با نظم بیشتر داشته باشید. از پارتیشن دوجداره، جهت برقرار کردن فضای شخصی برای کارمندان یک مجموعه هم استفاده می شود.

 

کارایی پارتیشن دوجداره

کارایی اصلی پارتیشن دوجداره برای ایجاد فضایی امن و خصوصی برای کارمندان یک مجموعه می باشد. علاوه بر آن این پارتیشن به عنوان یک عایق در برابر سر و صدا عمل می کند و با این خاصیت مثبتی که دارد، سبب می شود کارمندان با تمرکز بیشتری به کارهای خود رسیدگی کنند.

 

کارایی پارتیشن دوجداره

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پارتیشن اداری

 

مزیت استفاده از پارتیشن دوجداره

1- بسیار مقرون به صرفه می باشد و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

2- میتوان با استفاده از آن فضا را به قسمت های دلخواه و کاربردی تبدیل کرد.

3- طراحی کردن و اجرای آن با سرعت بالایی انجام می شود.

4- دارای تنوع بالایی در رنگ و طرح می باشد.

5- عایق سر و صدا می باشد.

6- دارای جنس های گوناگونی می باشد و شما مطابق با دکور و کارایی که میخواهید به انتخاب آن می پردازید.

7- قابلیت متصل کردن کابل، برق، پریز و سایر تاسیسات را در خود دارد.

8- قابلیت پخش کردن نور طبیعی خورشید را دارد.

9- قابلیت استفاده از پرده کرکره برای نوع شیشه ای آن.

10- نصب آن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میگردد.

11- دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی می باشد.

12- جا به جا کردن آن بسیار آسان و بدون دردسر می باشد.

13- در مقابل حرارت و آتش سوزی بسیار مقاوم عمل می کند.

 

انواع جنس پارتیشن دوجداره

 1- شیشه ای

این نوع پارتیشن، به دلیل عبور دادن نور از خودش باعث می شود تا مصرف انرژی کاهش پیدا کرده و صرفه جویی گردد. این نوع پارتیشن در برابر سر و صدا و حرارت بسیار مقاوم عمل می کند. این پارتیشن از دو لایه بسیار ضخیم شیشه ای تشکیل شده است و ارتفاع آن بسته به سفارش مشتری قابل اجرا می باشد.

 

2- چوبی

استفاده از این سبک پارتیشن، باعث زیبایی محیط کار میشود و هم در محیط هایی با چیدمان کلاسیک و هم مدرن جایگاه دارد. این پارتیشن هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک کارایی دارد. توجه داشته باشید از آن در محیط هایی استفاده نمایید که دارای رطوبت کمی می باشد تا از پوسیدگی آن جلوگیری کرد.

 

3- ام دی اف

این پارتیشن دارای ضخامت های متفاوتی است که بنابر درخواست مشتری قابل تعیین می باشد و دارای قابلیت ابزار خوری و مدل دهی می باشد. مشتری میتواند مطابق چیدمان داخلی محیط و سلیقه خود رنگی که بر روی پارتیشن خورده می شود را مشخص کند.

 

4- آلمینیومی

متریال سازنده این نوع پارتیشن بسیار عالی و درجه یک بوده و دارای استحاکم و مقاومت بالایی می باشد. رنگی که بر روی این نوع پارتیشن می خورد، دارای ماندگاری بالایی می باشد و همچنین دارای ضخامت های متفاوتی می باشد که مطابق درخواست شما قابل تایین می باشد. این پارتیشن دارای طرح های زیادی می باشد و کارایی آن در دور یا همان فریم پارتیشن است.

 

5- استیل

برای فریم پارتیشن میتواند از جنس های متفاوتی استفاده نمود که یک نمونه از آن میتوان به فریم استیلی اشاره کرد. این پارتیشن در مقابل انواع ضربه، رطوبت، زنگ زدگی و… مقاومت بسیار بالایی می باشد و دارای ظاهری بسیار براق و درخشنده است. این نوع پارتیشن همانند پارتیشن شیشه ای، نور را در محیط بسیار منعکس می کند.

 

انواع جنس پارتیشن دوجداره

بیشتر بخوانید: مزایای استفاده از پارتیشن اداری

 

مزیت استفاده از پارتیشن شیشه ای دوجداره

این پارتیشن بسیار از نظر قیمتی مقرون به صرفه می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن قابلیت نصب دارد. در صورت ایجاد فضای خصوصی، میتوان از پرده کرکره جهت حفاظت محیط داخلی استفاده نمود. قابلیت پخش نور در فضا، یکی از مزیت های اصلی آن است که مصرف انرژی را تا حد بالایی کاهش می دهد.

 

مزیت استفاده از پارتیشن چوبی دوجداره

در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد و دارای قابلیت چکش خوری و ابزار خوری است. اگر از تاسیسات و اتصالات برقی در آن استفاده شود، به هیچ عنوان خطر برق گرفتگی در آن نیست. استفاده از آن به دلیل رنگی که دارد باعث گرم کردن محیط می شود.

 

مزیت استفاده از پارتیشن ام دی اف دوجداره

دارای سطحی بسیار صاف و هموار بوده، همچنین تنوع رنگی و مدلی بسیار زیادی می باشد و دست شما برای انتخاب باز است. در مقابل رطوبت، حشرات، مواد شیمیایی و… بسیار مقاوم عمل می کند. برای دیدن انواع صندلی رستورانی بر روی این لینک کلیک کنید.

مزیت استفاده از پارتیشن آلمینیومی دوجداره

جابه جایی و نصب آسانی دارد، همچنین دارای تنوع و رنگ بندی بالایی می باشد. در مقابل حرارت و آتش سوزی بسیار مقاوم عمل کرده و طول عمر نسبتا بالایی دارد. قطعات آن در دسترس است و هر زمانی به مشکل برخورد، تعمیر کردن آن به سرعت انجام میگردد.

 

مزیت استفاده از پارتیشن استیل دوجداره

این پارتیشن همانند گونه شیشه ای، نور را تا حد نسبتا بالایی منعکس میکند. ظاهر آن بسیار ظریف می باشد و باعث مدرن دیده شدن فضای شما می شود. تمیز کردن آن آسان بوده و لک بر روی آن نمی ماند. این نوع پارتیشن در برابر انواع ضربه بسیار مقاوم عمل می کند و در مقابل رطوبت هوا هیچ واکنشی نمی دهد.

 

مزیت استفاده از پارتیشن استیل دوجداره

بیشتر بخوانید: پارتیشن متحرک چیست و ویژگی های آن

 

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم با توضیحات کامل در رابطه با انواع پارتیشن های دوجداره و مزیت های آنان دست شما را برای انتخابی درست و هدفمند باز بگذاریم. پارتیشن های دوجداره بیشتر در محیط های اداری دارای کارایی می باشد.

مجموعه صندلی کده، اجراکننده انواع طرح ها و مدل های صندلی کارمندی و میز کارمندی آماده خدمت رسانی به شماست تا با توجه به محیط کاری تان، انتخاب هایی مدرن و شیک به شما هدیه دهد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *