اگر شما هم به فکر راه اندازی یک شرکت هستید حتما به تجهیزات مورد نیاز آن از جمله صندلی کارمندی و صندلی انتظار فکر کرده اید .
در این مقاله به معرفی مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ می پردازیم.
تجهیزات اداری مورد نیاز
میز اداری
اولین و مهم ترین وسیله میز اداری است که در ابعاد و شکل های مختلف در بازار وجود دارد.
که با توجه به تعداد کارمندان و متراژ دفتر می توانید بهترین خرید را انجام دهید.
با چیدمان میز در شرکت خود می توانید نوع فضا را مشخص کنیدبا کمک آن به خرید ما بقی وسایل بپردازید .
میز مدیریتی
همان طور که از اسم آن مشخص است برای اتاق مدیریت و مختص مدیر شرکت می باشد
معمولا میز مدیریت از میز کارمندی بزرگتر است و در رنگ ها و اشکال مختلف طراحی می شوند از جمله کلاسیک و مینیمال
میز کارمندی
میز هایی هستند معمولا از جنس ام دی اف در ابعاد 120 تا 160 که دارای کشو یا ال یا فایل سه کشو می باشند
تا کارمندان بتوانند وسایل خود را مرتب در آن قرار دهند
میز کنفرانس
یکی از میز هایی که در یک شرکت استارتاپی ضروری است میز کنفرانس می باشد .
که از چهارنفره به بالا گنجایش دارد و برای برگزاری جلسات بین مدیر و کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد .
و در مواقعی که تمامی افراد شرکت دور هم جمع می شوند و ایده پردازی میکنند استفاده می شود .
صندلی اداری
مهم ترین وسیله های مورد نیاز برای تاسیس یک استارتاپ می باشد.
بهتر است برای کارمندان صندلی کارمندی انتخاب شود که ارگونومیک باشد.
زیرا بیش تر ساعات روز را روی صندلی مشغول به کار هستند .
باید صندلی طبی باشد تا کارمندان دچار کمر درد یا گردن درد نشوند .
صندلی های اداری در اشکال مختلف چرخ دار و بدون چرخ پشت بلند و پشت کوتاه ساخته می شوند.
که متناسب با نوع استفاده انتخاب می شوند بهتر است جهت جلوگیری از تعریق از صندلی استفاده کنید که دارای روکش تنفسی باشند.
صندلی مدیریت معمولا نسبت به صندلی کارمندی پشتی بلندی دارد و گردان است در حالی که صندلی کنفرانس معمولا پایه ثابت هستند.
البته اینکه امروزه از صندلی های گردان چرخدار جهت کنفرانس استفاده می شود و طرفداران زیادی دارد .
مبل اداری
در محیط های اداری یکی از ملزمات برای اتاق مدیریت مبل اداری می باشد .
برای استفاده میهمانان شرکت استفاده می شود که به عنوان نیم ست چهارنفره معمولا استفاده میشود .
و بهتر است طراحی آن متناسب با سبک اتاق مدیریت و ست با میز مدیریت باشد.
پارتیشن اداری
اگر شرکت شما دارای اتاق های مجزا نیست و فضای بزرگ و یکسره دارد
می توانید با نصب پارتیشن اداری می توانید محیط را بخش بندی کنید و از فضاهای موجود استفاده بهینه کنید.
همچنین می توانید برای تسلط بر کارکرد کارمندان از پارتیشن اداری شیشه ای استفاده کنید
پارتیشن اداری علاوه بر حفظ حریم خصوصی کارمندان از ایجاد سر و صدا پیشگیری می کند .
کمدها و فایل های اداری
در یک شرکت نو پا برای نظم دهی به اوراق و پرونده ها و مدارک نیاز به کمد های بایگانی ام دی اف یا فلزی و فایل های سه کشو یا چهارکشو می باشد.
و باعث می شود استارتاپ شما دارای نظم باشد و هرچیزی در سر جای خود قرار گیرد.
از گم شدن اسناد و مدارک جلوگیری شود.
ملزومات اداری
علاوه بر مواردی که ذکر شد ملزومات کوچک دیگری مثل ست های رومیزی, زیرپایی, پشتی طبی, جالباسی,
صندلی رستورانی نیاز است .
نتیجه گیری
در این مقاله به معرفی مهم ترین تجهیزات اداری استارتاپ پرداختیم .
مجموعه صندلی کده یک سایت جامع و کامل در رابطه فروش ب همه ی تجهیزات اداری مورد نیاز شرکت ها می باشد
شما می توانید صفر تا صد خرید ملزومات اداری خود را به ما بسپارید کافی است جهت مشاوره با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید .